Saraloo

Pyramid

Publicerad 2010-09-28 00:23:42 i USA MF,

Söndagen var så himla mysig! Vi åkte till en strand, Bosa Chica (?), och solade och badade, hade jätteroligt i vågorna :) Sen hem och plugga som en galning. Imorse gick jag upp och till min cardio, sen till min mytologi som jag hade prov i (visste svaret på alla flersvars-frågor men vet inte hur bra det gick på essayfrågorna) och nu ligger jag i min säng helt utslagen efter massa glass och eftersom det är så vaaarmt ute! Det är typ 43 grader... Ska plugga lite snart innan jag har mitt ryskaprov, efter det måste jag plugga till mitt psykologiprov som jag har imorn. Det var väl det tror jag :)



Min skola är känd för den gigantiska blåa pyramiden vi har. Det är ett träningscenter därinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela