Saraloo

Halloweeeeeen

Publicerad 2010-10-30 22:40:14 i USA MF,

Torsdag; klädde ut oss och åkte till en nattklubb, dansade och svettades (men skoj var det). Åkte tillbaka med Lauren och Michelle och satt i deras rum till 6 på morgonen, drack och skrattade massa :)


Michelle, Shaheen, Nina, Jasmin, Katie, Lauren och jag! (Jag är ett bi om ni inte förstod det haha.)


Fredag; klädde ut oss igen och åkte till ett warehouse där det skulle vara party, men det var rätt så tråkigt så vi gjorde samma sak som dagen innan istället hah.

Sitter nu och är lite bakis, ska försöka sova lite till om en stund så jag orkar gå ut ikväll igen ^^ Hoppas ni alla har en rolig Halloween!

Kommentarer

Postat av: Joel

Publicerad 2010-10-30 23:09:46

Haha fin dräkt =D Såg grymt ut, synd bara att jag verkar ha missat dig med 30 minuter =( <3

Postat av: Mammiii

Publicerad 2010-10-31 11:14:35

Happy Halloween! Bee-ware of ghosts! ;-)

pussåkram

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela