Saraloo

Hemskt mycket hej

Publicerad 2010-11-30 04:08:07 i USA MF,

Sista dagen i Bakersfield var skoj, vi åkte och klippte mitt hår (toppade lite bara), sen fixade vi Michelles medical-marijuana card haha. Shoppade lite (kjol, linne, tights och smycken) på Forever21, sen umgicks vi med hennes kompisar och såg den senaste Resident Evil filmen som var rätt så bra, lite väl mycket effekter bara. Resan hem igår var seg, men fick träffa Raveena så jag var glad :) På kvällen drog vi till Patrick och drack lite öl hehe. Min cardio i morse var inställd så det var skönt. Har inte gjort mycket idag, men ska sätta mig och råplugga för mitt psykologitest som jag har imorn, kul.

Idag är det bara 3 veckor kvar tills jag åker hem... Vet inte riktigt hur jag känner inför det dock haha, det ska bli skoj och skönt att få komma hem men jag vill inte åka härifrån. Sjukt glad att jag har en termin till :) Förstår inte hur folk kan åka hit bara en termin.

Lite pics dåvaaa:

Massa maaaat. Gott vare :)


Football, såklart haha.


Hela tjocka släkten :)

Igår:


Haha nej, inte så jättenyktert kanske...

Kommentarer

Postat av: Mammiii

Publicerad 2010-11-30 05:23:30

Last picture com; Nä, syns på gesten. Berusningsgrad 8 (ca?!) ^^



Skönt att höra att det blev en bra helg!



pussåkram

<3

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-30 05:38:47

Haha precis... Jo förmodligen en 8 ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela