Saraloo

Norrsundet

Publicerad 2010-03-31 19:29:09 i Allmänt,

Ja, dagen blev ju inte direkt som planerat. Har inte varit ute och sprungit (blev pizza och 2 cigg istället) så det gör jag imorn efter att Joel åkt, har inte heller pluggat särskilt mycket men lite har jag fått gjort iallafall. Imorn vet jag inte om vi har någon lektion för min RBL-lärare har sagt att vi inte ska jobba särskilt mycket med GAIS längre, förutom att filma matcherna, för att vi ska få mer tid till examensfilmen, så jag vet inte var eller vad vi ska göra imorn. Ska åtminstone leka lite med Chio iallafall.

Känner att detta lilla inlägg är allt jag kan prestera atm så see you lateeer.


Älskling på ön i Norrsundet


Jag målar farmorens hus. (Har visst inte färgat ögonbrynen på ett tag hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela