Saraloo

Today

Publicerad 2010-06-28 22:19:06 i Allmänt,

Det har varit en rätt produktiv dag idag; jag har fixat tid på ambassaden den 19e juli (min namnsdag hehe), bokat tid hos veterinären imorn, beställt ett nytt personbevis, sökt fyra jobb och köpt, samt skrivit, tre tack-kort. Gick också på en promenad runt hamnen. Har ju förresten haft problem med mina löparskor; först fick jag känning av hälsporre så jag köpte inlägg men då kom foten för högt upp och jag fick skavsår. Nu har jag tagit ur ena sulan men då kommer istället ena benet för högt upp. I don't know what to doooo! :(

Imorn kommer Chio hit och vi ska ligga i sannabacken och sola tills klockan tre typ, då jag måste ta Sigge till veterinären för att behandlas för öronskabb (stackarn kliar som en galning). Onsdag ska jag ha en heldag med Zophia, kolla på en dator till mig och kanske åka och bada. Hoppas det är bra väder imorn och på onsdag då :)


När vi var och campade förra (förrförra?) året :) (innan jag brände mig på en manet -.-)

Nu ska jag fortsätta kolla på Vänner. Pejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela