Saraloo

Dator <3

Publicerad 2010-06-30 21:54:58 i Allmänt,

Idag har varit ännu en produktiv dag; jag gick upp relativt sent, mötte Zophia i stan och köpte en dator (!), inte den jag tittat på tidigare för den har inte kommit ut i Sverige än, utan en som var bättre men mindre. Så det blev helt enkelt en minidator, en guldig! HP mini 210 Vivienne Tam edition. Jag gillar den! Processorn är jäkligt bra för en så här liten dator och både hårddisk och ram är bra. Får se hur mycket jag gillar Windows 7 däremot, det påminner endel om Mac, vilket kan vara effektivt, men ville jag ha mac hade jag köpt det. Men den väger iallafall bara 1,22 kg vilket innebär att den är jättelätt att ha med sig, något som var viktigt eftersom jag kommer behöva använda den i skolan när jag kommer till USA. Två irritationsmoment däremot; sladden åker ur lätt och det finns inte page up/down-knappar, resten kan jag vänja mig vid.




Den gamla i relation till den nya haha.

Köpte också ett par solglasögon och en bok av författaren till Twilight; The short second life of Bree Tanner. Får se om den är något att ha :) Det var mysigt att spendera dagen med Zophia, det är alltid så roligt och avslappnat med henne. Enkelt. Imorn ska jag till banken, kön idag var insane, och till biblioteket för att lämna tillbaka en bok. Hade tänkt ringa Agria också för att försäkra Sigglurr.


Haha, fan vad dumt det ser ut, men jag såg ännu dummare ut på de andra bilderna.


Omnomnom. Nu ska jag fortsätta äta mina jordgubbar med grädde och kolla på Vänner. Puss <3

Kommentarer

Postat av: Chio

Publicerad 2010-07-02 11:49:39

I miss you, I miss you, I really wanna kiss you.. BUT I CANT :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela