Saraloo

Slim Shady

Publicerad 2010-07-31 15:04:22 i Allmänt,

Det låter så jäkla töntigt, men jag älskar Eminem! Har alltid gjort det, han är den artisten som jag har lyssnat på längst och jag har egentligen aldrig hört en låt som jag tycker illa om. Folk whinade så mycket på förra albumet, Relapse, men jag tycker att den var rätt skön och det kändes som att han bara behövde få ur sig det för att komma tillbaka bättre. Som han gjorde. Recovery är nog det bästa albumet som han nånsin gjort, med låtar som Going through changes där han samplat från Ozzy Osbournes låt, och Cinderella man. Eminem är så mycket mer är bara beats och texter, för det första är hans texter alltid skitbra och man måste verkligen lyssna för att förstå låten, för det andra vet han att man måste ha andra "effekter" i låtar för att det ska bli riktigt bra. Kommer nog aldrig sluta lyssna på honom. Sen att jag har så mycket minnen tied-up i låtarna bidrar ju också.



Mina favoritlåtar.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-08-01 01:38:19

Vad roligt att få veta om din blogg innan du far! Hoppas du uppdaterar därborta också :) Klart vi ska ses innan du sticker! Saknar dig med. Ett glas vin någon dag kanske? Låter ju inte så kasst. Jag är ensam hemma veckan som kommer, kanske komma över på ett glas? vi kan ju höras :) Puss

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-08-01 01:39:17

Ps. Jag tog bort din kommentar på min blogg så ingen hittar din blogg om du vill ha den lite hemlig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela