Saraloo

Komprimerat

Publicerad 2010-12-30 15:05:52 i Allmänt,

Hejsan hoppsan. Igår gick i princip hela dagen åt att packa/rensa i mitt rum, slängde en stor sopsäck och har två stora sopsäckar med kläder, väskor och skor som ska skänkas bort. Kommer inte spara några möbler, ska sälja min säng och mitt bord, utan bara småsaker som filmer, böcker och foton. Det blir liksom som att jag flyttar hemifrån, men jag har inget hem haha, utan mitt liv är i två flyttkartonger och en resväska. Ändå har jag typ inte panik eller ångest, det känns bara skönt... Allt det här har ju såklart varit jättejobbigt, men det känns som att jag är på väg åt rätt håll och gör det jag ska göra. Ja herregud.

Nu kom jag precis ut ur duschen, ska göra mig iordning och åka ner på stan och hämta min klänning (!) och sen hem till Chio för att lämna en kräm som hjälper mot muskel- och ledvärk, sen hem och käka middag och göra tjejiga saker inför nyår :) Joel åker ikväll också, till Norge, och kommer hem först på lördag då vi har planerat in en bakisdag med chips, dipp och film, innan han flyttar på söndag. Det är helt otroligt vad fort det har gått...

yeye, see ya laterz. Poos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela