Saraloo

Valborg omg

Publicerad 2010-04-30 18:02:54 i Allmänt,

Helskotta vad varmt det är ute! Jag åkte till biblioteket och lämnade/hämtade böcker, gick sedan till Systemet och köpte vin, då tänkte jag "Hmm, jag orkar inte gå till förra hållplatsen. Äh, jag kan lika gärna gå!". Ehh, jag höll på att dö! Svettades som en gnu, kom innan för dörren och slängde av mig alla kläder haha.

Var ju typ AWOL igår, segade hemma, hade samhäll, åkte hem, åkte till Chio, åkte hem haha. Intressant?

Uuuh, gjorde tvärgoda pannkakor också!


Idag försov jag mig, läste ut New Moon igen och haft ryska. Nu sitter jag och försöker få tag på Chio, det är ju Valborg idag och fastän jag inte kan dricka kan jag ju göra mig schnygg och partaja lite, så ska hem till henne först, sen vet jag inte riktigt vad som händer.


Aww, Tiva :)


HELLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela